Specialist Support of HR Application Team

Hledáte uplatnění ve stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti? Rádi komunikujete? Ovládáte angličtinu a němčinu? Máte zájem o práci v oblasti služeb zákazníkům? Pak hledáme právě Vás!

Co by bylo náplní Vaší práce?

  • podpora zaměstnanců při práci s HR aplikacemi
  • zodpovídání dotazů uživatelů týkající se fungování HR procesů (hodnocení, nábor, rozvoj a vzdělávání zaměstnanců)
  • pomoc externím uchazečům s přihlašováním na volné pozice
  • e-mailová a telefonická komunikace v angličtině a němčině
  • analýza problémů týkající se správnosti dat, workflows, reportingu
  • vytváření školících materiálů a školení zaměstnanců
  • efektivní spoupráce v týmech v mezinárodním prostředí
  • správa uživatelů (oprávnění)
  • Podpora a školení klíčových uživatelů pro práci s HR aplikacemi (pr. C-Ontact)
  • Správa a optimalizace rozhraní HR aplikací
  • neustálá snaha o zlepšování řešení
  • konzultace funkcionalit a možností nastavení HR systémů

Těšit se můžete zejména na

•denní využití němčiny a angličtiny při komunikaci se zaměstnanci Siemens ze zemí EMEA
•porozumění funkčnosti HR aplikací a prohloubení znalostí v oblasti interních HR procesů
•možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
•přátelskou a neformální atmosféru v týmu

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání
  • pokročilou znalost němčiny a angličtiny
  • výbornou znalost balíčku MS Office
  • zkušenosti s nastavováním a konfigurací IT systémů
  • zkušenosti s prací na projektech, ideálně vývoj nových HR technologií
  • zkušenosti s vytvářením a správou personálních databází a data warehouse
  • pokročilou znalost architektury HR Systémů (zkušenosti s C-Ontact)
  • základní znalost principů ochrany dat, realizace v praxi
  • základní znalost IT Service Managemtns procesů (např. change management, release mgmt.)

•výborné komunikační dovednosti, vedení meetingů
•min 3roky zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis)

Co Vám dále můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školky v Praze a Ostravě pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
  • Individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění
  • Příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně
  • Možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
  • Nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Notebook, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, 13. plat, individuální rozvržení pracovní doby, vyhrazený čas na inovace

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Giang Nguyen Thu
Telefon: Giang.Nguyen_Thu@Siemens.com