Týmová Asistentka

Rádi komunikujete v němčině? Chcete rozvíjet svou kariéru v oblasti účetnictví? Pak hledáme právě Vás!

V centru sdílených služeb společnosti Siemens Mobility v Praze a Ostravě zajišťujeme účetní služby a strategický nákup pro naše zahraniční pobočky v CE regionu. Do týmu nyní hledáme asistentku na poloviční úvazek, která by do naší kanceláře přicházela každý den mezi 10. a 14. hodinou a pomohla nám s rozličnými administrativními činnostmi.

Vaším úkolem bude

  • administrativní podpora téměř 120 členného oddělení Finance a Supply Chain Shared Services
  • administrativní podpora managementu tohoto oddělení
  • zpracování příchozí a odchozí pošty
  • zakládání objednávek ve OneSRM
  • spolupráce při pořádání firemních akcií
  • rezervace zasedacích místností
  • podpora při řešení ad hoc administrativních záležitostí

Co u Vás oceníme

  • min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického oboru
  • komunikativní znalost angličtiny, výhodou i němčiny
  • pracovní zkušenosti v oblasti administrativy
  • nadstandardní uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • spolehlivost, výborné organizační schopnosti, týmového ducha, prozákaznický přístup

Těšit se můžete na

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti Siemens Mobility
  • sehraný a přátelský tým
  • firemní akce
  • elektronické stravenky
  • Multisport kartu

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hornopolní 3314/38, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens Mobility, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

 

Kontakt

Siemens Mobility, s.r.o.
Martina Nižaradzeová