Administrativní podpora v HR – part-time - Praha

  • Chceš získat zkušenosti v HR?
  • Baví Tě práce s lidmi?
  • Poradíš si s různými administrativními úkoly?

Pokud ANO, přidej se k nám a nastartuj svou kariéru se společností SIEMENS!

Nabízíme Ti dlouhodobou spolupráci, během níž se naučíš spoustu nového a poznáš fajn kolegy. Spolupráce probíhá formou DPČ v rozsahu nejméně 20 hodin týdně.

U nás se budeš věnovat:

  • administrativní podpoře náborových aktivit do divize Corporate Technology
  • práci v různých interních toolech a dalších programech
  • komunikaci s kolegy napříč společností a s našimi dodavateli
  • ad hoc úkolům spojeným s činností oddělení
  • selekci životopisů a telefonickým pohovorům s uchazeči

Těšit se můžeš zejména na:

  • skvělý kolektiv a společné akce
  • příležitost získat pracovní zkušenosti v mezinárodním prostředí
  • možnost postupně se zapojovat do zajímavých lokálních či mezinárodních projektů

Měl/a bys mít:

  • ukončené SŠ vzdělání
  • znalost angličtiny pro každodenní komunikaci, němčina výhodou
  • zkušenosti s prací v administrativě
  • uživatelskou znalost balíčku MS Office
  • zájem o dlouhodobou spolupráci v rozsahu cca 20 hodin týdně
  • zákaznickou orientaci a velmi dobré komunikační schopnosti

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Brigáda, od 21. 1. 2019 do 31. 12. 2020

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Kamilla Jus
Siemensova 2715/1
155 00  Praha-Stodůlky
Česká republika