Administrativní výpomoc v oddělení nákupu s NJ (part time)

V našem centru sdílených služeb společnosti Siemens, s.r.o. hledáme pečlivé a spolehlivé studenty VŠ nebo matky na rodičovské dovolené, kteří by nám vypomáhali formou DPP/DPČ v oddělení nákupu.

Tato brigáda je vhodná zejména pro ty, kteří mají zájem o dlouhodobou spolupráci (nejméně půl roku) a chtějí využívat při práci cizí jazyky. Brigáda je časově flexibilní, stačí docházet cca 3 dny v týdnu (celkem odpracujete přibližně 20 hod./týdně).

Jaká je náplň práce?

  • komunikace s dodavateli (převážně telefonická), poskytnutí podpory, aby se dodavatelé zaregistrovali na platformu, díky které budou schopni posílat potvrzení objednávek a faktury elektronicky
  • práce s interním systémem pro zadání průběhu komunikace s dodavatelem
  • ad-hoc úkoly administrativního typu (práce s Excelem, psaní e-mailů, administrativní práce v systému)

Co považujeme za důležité?

  • komunikativní znalost němčiny (angličtina výhodou)
  • výborné komunikační dovednosti
  • možnost odpracovat 20 hod./týdně (docházení cca 3x v týdnu dle domluvy)
  • aktivní přístup, orientace na výsledek, samostatnost

Co nabízíme?

  • příležitost k získání praxe v mezinárodní společnosti
  • možnost dlouhodobé spolupráce formou DPP/DPČ (cca 20 hodin týdně)
  • využití cizích jazyků v denní praxi
  • stravenky
  • nástup únor/březen

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Brigáda, od 1. 3. 2020 do 31. 12. 2020

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce

Požadované jazyky

Němčina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Jana Lindovská
Telefon: +420 702 194 906