Data Owner Team Support IT- Praha

Do nově budovaného týmu hledáme 2 kandidáty, kteří by zajišťovali IT podporu globálnímu vlastníkovi aplikace Workday.

We are looking for 2 candidates for the newly built team to provide IT support to the global owner of the application Workday.

Co byste u nás dělali / Your tasks would be

  • odhalovali a analyzovali problémy v aplikaci
  • spolupracovali s HR a IT oddělením
  • kontrolovali a ověřovali správnosti dat
  • konfigurovali aplikace
  • zpracovávali servisní požadavky
  • vyhodnocovali možnosti aplikace a následné nastavení aplikace Workday
  • To find and analyze issues in the system
  • To cooperate with the HR and IT departments
  • To evaluate, verify and control the accuracy and consistency of data and actions
  • Managing Application Configuration
  • Dealing with service requests
  • To evaluate and test configuration options of the Workday application

Co od vás očekáváme/ What we require

  • znalost AJ na pokročilé úrovni
  • znalost aplikace Workday
  • znalost MS (Excel a Power Point)
  • expertní znalost komplexních aplikačních prostředí (2-3 roky)
  • zkušenost se zpracováním HR dat
  • zkušenost s definováním datových strategií a řízení datových toků v systémech
  • zkušenost s vytvářením vlastních reportů na základě daných požadavků
  • znalost HR prostředí výhodou
  • znalost prostředí globálních společností
  • silné analytické myšlení, zkušenosti s analýzou dat
  • Fluent language skills in English
  • Knowledge of Workday application
  • Knowledge of MS (Excel + Power Point)
  • Expertise in complex application environments ( 2-3 years experience)
  • Knowledge of HR data
  • Experience in defining data strategy and managing data flows throughout systems
  • Experience in building custom reports
  • Knowledge of the HR environment is an advantage
  • Good knowledge of the environment of global companies
  • Strong analytical skills

Co vám můžeme nabídnout/ What can we offer

  • místo výkonu práce: Praha
  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školky pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
  • ndividuální rozpočet na benefity ve výši min. 48 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění
  • příspěvek na stravování ve formě e-stravenek
  • možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
  • nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
  • Modern workplace in Prague Stodůlky
  • 5 weeks of holiday, flexible working hours, home office and company nursery schools in Prague and Ostrava for work life balance
  • An individual budget of min. 48,000 CZK which you can turn into a combination of up to 8 days of extra holidays, cafeteria points or pension and/or life insurance
  • E - meal vouchers or contribution to company canteen
  • Possibility to become a Siemens shareholder and get free stocks
  • Various discounts and offers

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Jana Lindovská
Telefon: +420 702 194 906