Asistent/ka pro obchodní tým s němčinou – Praha

Náš každodenní život v Siemens Mobility se točí kolem vlaků, železnic, křižovatek, chytrých měst a technických řešení. Měníme svět železniční dopravy a dopravní infrastruktury. Doprava budoucnosti nabírá na důležitosti, přibývají nové projekty a rosteme i my – v České republice je nás už více než 800!
Nyní bychom se rádi rozrostli o „pravou ruku“ pro tým realizace projektů dodávek a servisu kolejových vozidel a železniční zabezpečovací techniky naší společnosti. Možná jste to Vy?

Čemu se u nás budete věnovat?

  • starosti o chod oddělení (organizace schůzek, zajišťování jízdenek, ubytování a dalších cestovních náležitostí, provádění vyúčtování služebních cest, nákup kancelářských potřeb)
  • organizaci porad a školení, zajišťování korespondence, podpoře při marketingových akcích
  • správě dokumentace nabídek a administrativní podpoře při realizaci projektů
  • organizace překladů větších celků a samostatné drobné překlady dokumentů (dopisy, technické normy)
  • správa datové schránky společnosti (příjem a odesílání datových zpráv)
  • zakládání nových dodavatelů, vystavování objednávek, schvalování faktur
  • správa mobilních služeb (kontaktní osoba pro zaměstnance, převod SIM karet aj.)

Na co se můžete těšit?

  • velkou míru samostatnosti a důvěry
  • náhled do každodenního života businessu
  • prostředí plné techniků a nadčasových technologií
  • pestrost pracovní agendy a přátelské kolegy okolo sebe

Co byste měl/a mít?

  • SŠ/VŠ vzdělání (technický obor výhodou)
  • pokročilou znalost programů z balíku MS Office (zejména Excelu)
  • znalost práce v programu SAP
  • komunikativní znalost němčiny (komunikace s kolegy, dokumentace aj.)
  • pečlivý a svědomitý přístup, neboť na detailech záleží
  • zkušenosti na obdobné pozici (např. jako asistentka týmu)
  • příjemné a profesionální vystupování s notnou dávkou empatie
  • schopnost si dobře organizovat práci a chuť učit se novým věcem

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práce na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
  • 25 dní dovolené
  • flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem od 10 do 14 hod.
  • firemní mateřskou školku v blízkosti pracoviště v Praze
  • příspěvek na stravování ve formě e-stravenek
  • možnost zakoupit si akcie Siemens
  • kartu Multisport či ActivePass
  • zvýhodněný firemní tarif pro soukromé účely
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance (např. sleva na auto nebo rekreační pobyt)
  • pracoviště v blízkosti metra Stodůlky v Praze

NAVÍC budete mít svůj osobní rozpočet ve výši 24 000 Kč, a ten můžete využít dle vlastní potřeby a uvážení na:

  • až 8 dalších dní placeného volna navíc nad rámec základních 5 týdnů
  • příspěvek na volnočasové aktivity v cafeterii Benefit plus (lze čerpat na širokou oblast kultury, zdraví, cestování, sportu nebo třeba vzdělávání včetně jazykových kurzů)
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění

Pošlete nám svůj aktuální životopis, zastavte se k nám na kávu a pronikněte s námi do tajů dopravy budoucnosti!

Information about the vacancy

Job location

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Czech Republic

Employment type

Part-time work

Type of employment

Employment contract

Duration of employment

Permanent

Benefits

Bonuses, contribution holiday, cell phone, discount on company products / services, notebook, contributions to the pension / life insurance, flexible start/end of working hours, meal tickets / catering allowance, educational courses, training, cafeteria, corporate preschool, refreshments on workplace, contribution to sport / culture / leisure, occasional work from home, corporate events, individual schedules of working hours, more than 5 weeks of vacation, foreign business trips

Required education

Secondary education or professional training with a school-leaving exam

Required languages

German (intermediate)

Posted by

Siemens Mobility s.r.o.

 

Contact

Siemens Mobility s.r.o.
Tereza Francová