Order Management Specialista – supply chain

Jsme globální kompetenční centrum zaměřující se na pohony a aplikace se sídlem v Praze. Poskytujeme řešení v oblasti automatizace a technologie pohonů. Posláním našeho týmu je pomáhat našim klientům stát se lídry v oblasti inovací a produktivity.

Připojte se k nám a staňte se naším Order Management specialistou v oblasti logistiky.

Jaké budou Vaše hlavní povinnosti?

  • komplexní úkol provozní orchestrace sítě dodavatelů - našich továren na frekvenční měniče a motory i celého jejich end-to-end procesního řetězce za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků i excelence zpracování
  • stanovení priorit objednávek zákazníků a implementace logistických procesů dodání, vrácení a přepravy
  • zaměření na zlepšování transparentnosti celého procesu s podporou logistického controllingu
  • přizpůsobení a implementace postupů a procesů na nové technologie (softwarový robot, nízké kódování) za účelem zajištění potenciálu vylepšení a optimalizace produktivity při zohlednění ekonomických dopadů

Těšit se můžete zejména na

  • precizní zaučení a podporu celého týmu
  • signing bonus v hodnotě 50 000 CZK
  • skutečně mezinárodní atmosféru s každodenním využitím angličtiny

Měl/a byste mít

  • VŠ vzdělání v oblasti ekonomie, managementu či v oblasti financí
  • profesionální zkušenosti se správou objednávek (zkušenost s průmyslovými produkty výhodou)
  • strategické myšlení, schopnost analyzovat a rozhodovat
  • znalost systému SAP (pokročilé funkce doučíme)
  • dobré komunikační schopnosti, integrita a důvěra v jednání s interními a externími zúčastněnými stranami i členy týmu
  • znalost angličtiny pro každodenní obchodní komunikaci

Dále nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, home office a firemní mateřská škola pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
  • individuální rozpočet 48 000 Kč v cafeterii, který můžete proměnit v kombinaci až 8 dnů dovolené navíc, využití jako bodů v cafeterie nebo jako příspěvek do důchodového a / nebo životního pojištění
  • e-stravenková karta - můžete použít k platbě potravin v obchodech
  • možnost stát se akcionářem společnosti Siemens a získat akcie zdarma
  • různé slevy a nabídky – výhodnější tarify, produkty značky Siemens aj.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, ubytování/příspěvek na ubytování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, 13. plat, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Němčina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Lucie Domesová