Team leader oddělení nákupu s angličtinou (NJ výhodou)-Praha

Chcete rozvíjet svou dosavadní kariéru v oblasti nákupních procesů?
Užíváte si komunikaci v angličtině a/nebo němčině? Je Vaší silnou stránkou vedení lidí? Záleží Vám nejen na snaze, ale i na výsledcích týmu?
Pak hledáme právě Vás!

Co bude vaším úkolem?

  • Pečovat o zaměstnance, motivovat je a rozvíjet.
  • Poskytovat zaměstnancům zpětnou vazbu na jejich výsledky a spravedlivě je odměňovat.
  • Vybírat nové zaměstnance tak, aby jejich dovednosti odpovídaly zadaným požadavkům.
  • Být hlasem nejen svého týmu, ale také managementu.
  • Rozumět podstatě poskytovaných služeb nebo mít alespoň snahu jim přijít na kloub.
  • Navrhovat zlepšení stávajících služeb a přicházet s nápady na služby zcela nové.
  • Ovládat finanční gramotnost – minimálně vědět, že náklady nesmí převyšovat výnosy.
  • Být v pravidelném kontaktu se zákazníky a udržovat bezproblémovou spolupráci.
  • Pravidelně reportovat výsledky týmu managementu a zákazníkům.

Co od Vás očekáváme?

  • Máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání.
  • Nebojíte se mluvit anglicky i na obchodní úrovni, v ideálním případě i německy.
  • Komunikace s lidmi a organizace práce vlastní i cizí pro Vás nejsou velkou výzvou.
  • Předchozí pracovní zkušenosti s vedením lidí a zkušenosti v oblasti nákupu jsou velkou výhodou.
  • Uživatelsky ovládáte sadu MS Office.
  • S odpovědí „to nejde“ se neradi smiřujete, daleko raději vymyslíte návrh řešení.
  • Změna pro vás není strašákem, ale naopak příležitostí.
  • Nebojíte se převzít zodpovědnost za tým a jeho odvedenou práci.
  • Máte chuť se učit novým činnostem a rozvíjet se v oblasti vedení lidí.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školky v Praze pro lepší skloubení pracovního a soukromého života.
  • Individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dnů volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění.
  • Multisport kartu.
  • Příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně.
  • Možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma.
  • Nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Petra Fujaková
Telefon: +420 734 424 813