Administrativní podpora v nákupu s němčinou

Rádi komunikujete v němčině a angličtině? Chcete rozvíjet svou kariéru v oblasti nákupu? Pak hledáme právě vás!

V centru sdílených služeb společnosti Siemens Mobility zajišťujeme nákup materiálu a služeb pro naše zahraniční pobočky, především německé, s nimiž jsme denně v kontaktu. Pracujeme s objednávkami, spravujeme data dodavatelů v našich systémech, připravujeme a realizujeme výběrová řízení, elektronické aukce apod.

Co u nás budete dělat?

  • kontrola a archivace potvrzení objednávek v systému SAP
  • odesílání objednávek a výkazů práce pro podporu našich specialistů na nákup v jejich každodenním podnikání
  • německý jazyk je podmínkou (angličtina výhodou) pro komunikaci s kolegy a dodavateli z Německa a Rakouska

Co od Vás očekáváme?

  • mít chuť pracovat v týmu, učit se novým znalostem a rozvíjet se v oblasti nákupu
  • velmi dobrou znalost německého jazyka, angličtina výhodou
  • předchozí pracovní zkušenost z nákupu
  • uživatelsky ovládat sadu MS Office, znalost nákupních systémů
  • znalost SAP vítána
  • dobré komunikační dovednosti
  • minimálně SŠ vzdělání

Co Vám můžeme nabídnout?

  • flexibilní pracovní dobu upravenou dle tvého rozvrhu
  • možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a školy
  • příspěvek na stravování ve formě e-stravenek
  • kartu Multisport za zvýhodněnou cenu či ActivePass
  • zvýhodněné nabídky a slevy pro zaměstnance
  • po dokončení studia možnost spolupráce na HPP
  • pracoviště v Ostravě na ul. Hornopolní

Pošlete nám svůj životopis, zastavte se na kávu a pronikněte s námi do dopravy budoucnosti! 🙂

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hornopolní 3314/38, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Brigáda, od 1. 5. 2020 do 31. 12. 2020

Typ smluvního vztahu

Dohoda o provedení práce

Požadované jazyky

Němčina (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens Mobility, s.r.o.

 

Kontakt

Siemens Mobility, s.r.o.
Veronika Hlaváčková