HR Admin oddělení - DPČ - Mohelnice

Jsme tým Human Resources společnosti Siemens. Pomáháme manažerům mohelnických závodů s náborem, rozvojem, vzděláváním a odměňováním našich zaměstnanců. Také zajišťujeme business partnering a personální administrativu.
Hledáme posilu do našeho HR týmu, která se stane podporou HR oddělení, bude zajišťovat především administrativní činnosti náboru, vzdělávání či odměňování. Pokud vítáte flexibilitu, jste komunikativní a je na vás spolehnutí, přidejte se k nám!

Budete se věnovat především

. administrativní podpoře HR oddělení
. komunikaci s uchazeči o zaměstnání a s kolegy napříč oddělením a závodem
. práci v různých interních databázích a nástrojích
. ad hoc úkolům spojeným s činností oddělení

Měl/a byste mít

. ukončené SŠ vzdělání
. zkušenosti s prací v administrativě
. uživatelskou znalost balíčku MS Office
. zájem o dlouhodobou spolupráci
. časová flexibilita dle potřeb oddělení
. komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
. zákaznickou orientaci a velmi dobré komunikační schopnosti
. schopnost učit se a následovat instrukce
. spolehlivost, odolnost vůči stresu

Dále nabízíme

. práci v přátelském týmu
. smlouvu na DPČ
. dlouhodobou spolupráci s možností flexibilního docházení dle vzájemné domluvy
. místo výkonu práce Mohelnice
. získání praxe u společnosti, která je leaderem ve svém oboru
. závodní jídelna v areálu firmy, příspěvek na stravování

Informace o pozici

Místo pracoviště

Nádražní 395/25, 789 85  Mohelnice-Mohelnice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Brigáda, od 17. 5. 2021 do 30. 4. 2022

Typ smluvního vztahu

Dohoda o pracovní činnosti

Požadované jazyky

Angličtina (základní)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Lucie Šimková