Týmový/á asistent/ka pro Yunex Traffic

Naše společnost aktuálně prochází velkou organizační změnou. Z velké nadnárodní společnosti, Siemens Mobility, se vyčleňuje nezávislá organizace Yunex Traffic. Nová společnost, leader v oblasti inovativních a inteligentních dopravních řešení, bude v užším kontaktu se zákazníky, typická svou plochou organizační strukturou a schopností rychle reagovat na aktuální tržní situaci. Nyní hledáme srdce našeho týmu, týmovou asistentku/týmového asistenta, která/ý nám pomůže tuto velkou změnu s lehkostí zvládnout. Pojďte do toho s námi! Jsme skvělý tým a je s námi i legrace.

Jak vypadá brněnské R&D?

Náš každodenní život se točí kolem aut, křižovatek, chytrých měst a technických řešení. Vyvíjíme řešení pro řízení dopravy pro novou generaci inteligentních měst. Brněnský tým tvoří asi 80 vývojářů, testerů a dopravních inženýrů z oboru. Mimo to spolupracujeme s kolegy z Německa, Ameriky, Anglie a Indie. Rádi a často se potkáváme i mimopracovně, společně sportujeme, zajdeme na pivo nebo společně cestujeme (když to doba zrovna umožňuje).

Čemu se u nás budete věnovat?

  • podpoře vedoucího oddělení (správa kalendáře, organizace externích a interních schůzek, organizace pracovních cest, zajištění chodu kanceláře, vyúčtování pracovních cest, aj.)
  • podpoře liniových manažerů a jejich týmů (vystavování objednávek – kancelářské potřeby, archivace dokumentů k objednávkám, zajišťování korespondence aj.)
  • podpoře EHS aktivit (kontrola defibrilátorů, zajištění elektro revizí aj.)
  • inventarizace a vedení skladu (kancelářské vybavení, elektronika aj.)
  • přípravě reportů, kontrole docházky, výkazům hodin
  • správa vozového parku brněnského oddělení

Co byste měl/a mít?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání (např. ekonomického nebo humanitního směru)
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka, němčina je výhodou
  • zkušenosti na obdobné pozici (např. jako asistentka týmu)
  • ŘP s. B a ochotu cestovat převážně v rámci Brna pro zajištění chodu kanceláře
  • pokročilou znalost programů z kancelářského balíku MS Office
  • příjemné a profesionální vystupování s notnou dávkou empatie
  • schopnost si dobře organizovat práci a chuť učit se novým věcem
  • pečlivý a svědomitý přístup, neboť na detailech záleží

Na co se u nás můžete těšit?

S nástupem k nám, kromě jiného, získáte například:

  • až 33 dní dovolené
  • pracovní dobu tak, jak si ji zorganizujete (mezi 10-14 hod. byste měl/a být vždy na přijmu)
  • možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a osobního života
  • osobní roční rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé volnočasové aktivity v naší cafeterii

A to není vše. Co víc můžeme nabídnout? Naleznete zde: https://www.siemens.cz/mobilityjobs/firemni-benefity

Kde najdete naše kanceláře? Kousek od centra Brna na ul. Škrobárenská.

Zastav se k nám na kávu a pronikni s námi do tajů dopravy budoucnosti :-)!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Škrobárenská 511/5, 617 00  Brno-Trnitá, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens Mobility, s.r.o.

 

Kontakt

Siemens Mobility, s.r.o.
Kristýna Homolová