Specialista podpory prodeje zákaznického servisu - Praha

Společnost Siemens Healthcare je jedním z největších dodavatelů zobrazovací, terapeutické a laboratorní techniky pro zdravotnictví a ve svém týmu nyní nabízí v oddělení zákaznického servisu novou pozici.
Pozice Specialista podpory prodeje zákaznického servisu pokrývá komplexní práce na přípravě kalkulací, tvorbě nabídek, studium a zapracování marketingových akcí do nabídek v oddělení servisu zdravotnické techniky.

Náplň práce:

• Sledování současných a budoucích trendů poskytování servisu zdravotnické techniky
• Tvorba nabídek pro poskytování garančního a poprodejního servisu, včetně vytváření kalkulací
• Sledování a zapracování různých variant poskytovaných služeb do kalkulací
• Příprava nabídek projektového charakteru, např. stěhování přístrojů
• Reagování na dotazy klientů a dalších zúčastněných stran před, během a po podání nabídky
• Spolupráce s technickým a obchodním oddělením pro porozumění požadavků zákazníka a definování nutných kroků pro realizaci zakázky
• Spolupráce s oddělením realizace zakázek – projektového managementu
• Spolupráce s controllingem při sledování průběhu zakázky
• Komunikace s pracovišti podpory servisního marketingu v centrále společnosti (v angličtině)

Očekáváme:

• Vzdělání ekonomického směru nebo technického směru se základy ekonomie, VŠ výhodou
• Analytické myšlení, konstruktivní přístup k řešení úkolů
• Vztah k vyspělé technice, pro řešení požadovaných úkolů ekonomického rázu je potřeba schopnost orientace v námi dodávaných a servisovaných přístrojích
• Zájem o obor zdravotnické techniky, chuť se učit novému
• Samostatnost, velmi dobré komunikační dovedosti
• Znalost anglického jazyka

Co je u nás standard:

• Příležitost k seberealizaci
• Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
• Systém firemního vzdělávání
• Zázemí mezinárodního koncernu Siemens Healthcare
• Atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, bridge days, cafeteria systém benefitů, pružná pracovní doba, možnost Home office a další)
• telefon a notebook jsou samozřejmě základním vybavením
• pracoviště na Praze 4 – u metra Pankrác

Informace o pozici

Místo pracoviště

Budějovická 779/3b, 140 00  Praha-Michle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, firemní školka, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Roland Mádlo