Quality Manager in R&D Project

Jsme R&D centrum sídlící v Praze a naším úkolem je vyvíjet novou generaci zařízení pro řízení železniční dopravy. Téma modernizace železničních tratí rezonuje celým světem a my mu umíme nabídnout moderní digitalizovaná řešení jako je např. distribuovaná síť řídících modulů železnice, vlaková palubní zařízení nebo zcela nová koncepce železničního přejezdu.

Jak vypadá naše R&D?

Naše pražské oddělení se skládá z více než 100 vývojářů, testerů a dalších expertů. Vyvíjíme SW i HW produkty, za které plně zodpovídáme. Vedeme a realizujeme kompletní vývojový cyklus produktu – od konceptů architektury až po finální validaci a uvedení do sériové výroby.

Jak vypadá váš budoucí tým?

Budete součástí pražského quality týmu, primárně ale budete spolupracovat na projektu s kolegy ze zahraničí. Celý projektový tým, jehož budete součástí, tvoří zhruba 20 kolegů, kteří sedí v Německu, takže s nimi budete komunikovat vzdáleně (určitě k nim však zavítáte i osobně, až to situace dovolí). Pár kolegů pak sedí i v Rumunsku. Práce na projektu poskytuje velkou volnost v realizaci, ale zároveň i zodpovědnost, a je důležité, umět prioritizovat. Každý den je pak jiný – budete se společně s kolegy účastnit projektových meetingů, pracovat na dokumentaci, koordinovat kolegy v rámci procesu kvality a dohlížet na to, aby vývoj projektu běžel v souladu s interním guidem a drážními normami.

Co potřebujete pro to, stát se členem týmu?

  • vysokoškolské vzdělání (technický směr výhodou)
  • předchozí zkušenost alespoň 2 roky z oblasti kvality nebo řízení projektů
  • velmi dobrá znalost německého a anglického jazyka (schůzky, každodenní komunikace, vstupy a výstupy vaší práce budou primárně v němčině, ale můžou být i v angličtině)
  • zaměření na detail, neboť v téhle práci jsou důležité
  • umět si nastavit priority

Co bude vaším úkolem?

  • poskytovat projektovému týmu podporu v oblasti kvality
  • zajistit vývoj produktu podle platných norem a interního procesu
  • vytvářet dokumenty související se zajištěním kvality
  • spolupodílet se na revizi a schvalování projektové dokumentace
  • administrovat používané nástroje (SAP, Doors aj.)

Na co se u nás můžete těšit?

S nástupem k nám, kromě jiného, získáte například:

  • odměnu za nástup ve výši 50.000 Kč
  • až 33 dní dovolené
  • pracovní dobu tak, jak si ji zorganizujete (mezi 10-14 hod. byste měl/a být vždy na přijmu)
  • možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a osobního života
  • osobní roční rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé volnočasové aktivity v naší cafeterii

A to není vše. Co víc můžeme nabídnout? Naleznete zde: https://www.siemens.cz/mobilityjobs/firemni-benefity

Kde najdete naše kanceláře? V blízkosti metra Stodůlky v Praze.

Pošlete nám svůj životopis, zastavte se na kávu a pronikněte s námi do dopravy budoucnosti!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, dovolená více než 5 týdnů, zahraniční pracovní cesty

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Němčina (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens Mobility s.r.o.

 

Kontakt

Siemens Mobility s.r.o.
Tereza Francová