Technicko-admin. podpora pro autorizaci kolejových vozidel

Siemens Mobility je již více než 160 let lídrem v oblasti udržitelných, spolehlivých a bezpečných dopravních řešení. Přinášíme řešení pro osobní a nákladní dopravu budoucnosti – kolejová vozidla, infrastruktura, automatizace a elektrifikace, systémy na klíč a související služby včetně servisu. Vytváříme inovativní produkty v oblasti vozidel městské hromadné dopravy (tramvaje, metro) i železniční příměstské, regionální a vysokorychlostní dopravy.

Jak vypadá váš budoucí tým?

V České republice budujeme nový tým Regulatory Affairs, který je zodpovědný za autorizaci kolejových vozidel z portfolia Siemens Mobility k provozu na cílových tratích. Náš tým v ČR je aktuálně čtyřčlenný, ale postupně rosteme. Stejně tak se rozšiřují i naše kompetence, a to v úzké spolupráci s kolegy z Německa (tam působí 4 Regulatory Affairs týmy s mnohaletou zkušeností).

Čemu se u nás budete věnovat?

V rámci administrativní podpory procesu autorizace vozidla napříč týmy Regulatory affairs se budete věnovat především:

  • příprava podkladů (MS Word, Excel)
  • správa dokumentace (SAP)
  • správa požadavků (IBM DOORS)
  • aktualizace záznamů v externích aplikacích a databázích (ERA One stop shop, ERADIS, ERATV)
  • správa různých přehledů, např. expirace certifikátů, aktuální stav autorizace jednotlivých typů vozidel aj.

Co potřebujete pro to, stát se členem týmu?

  • SŠ vzdělání
  • excelentní znalost aplikací MS Word a MS Excel
  • pokročilou znalost angličtiny a němčiny (na denní bázi emailová i telefonická komunikace, práce s dokumenty v cizím jazyce)
  • pracovní zkušenost z prostředí větší mezinárodní společnosti (především s komunikací napříč odděleními a pobočkami s ohledem na kulturní odlišnosti, prací s rozličnými nástroji, následování interních procesů aj.)

Co oceníme, pokud máte navíc?

  • znalost SW nástrojů IBM DOORS, SAP, MS teams, MS share point, MS one note, MS power point
  • pozitivní vztah k technice, obzvláště ke kolejové dopravě

Na co se u nás můžete těšit?

S nástupem k nám, kromě jiného, získáte například:

  • až 33 dní dovolené
  • pracovní dobu tak, jak si ji zorganizujete (mezi 10-14 hod. byste měl/a být vždy na přijmu)
  • možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a osobního života
  • osobní roční rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé volnočasové aktivity v naší cafeterii

A to není vše. Co víc můžeme nabídnout? Naleznete zde: https://www.siemens.cz/mobilityjobs/firemni-benefity

Kde najdete naše kanceláře? V blízkosti metra Stodůlky v Praze.

Možná hledáme právě Vás. Neváhejte, a zašlete nám životopis v angličtině – zbývá už jen krůček od setkání u nás!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, firemní akce, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, dovolená více než 5 týdnů

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), Němčina (pokročilá)

Zadavatel

Siemens Mobility s.r.o.

 

Kontakt

Siemens Mobility s.r.o.
Tereza Francová