HR Payroll Admin s polštinou

V našem týmu zaměřeném na poskytování interních služeb v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky pro Polskou republiku nabízíme volné pracovní místo HR Payroll Admin Jedná se o smlouvu na dobu neurčitou s možností práce z domova.

Co bude Vaší pracovní náplní?

• zpracování podkladů pro mzdy v informačním systému WorkDay
• práce s HR rezervami – jejich výpočet a zaúčtování
• spolupráce s účetním a finančním oddělením
• každodenní komunikace se zaměstnanci společnosti
• podílení se na zdokonalování procesů v oblasti zpracování a zaúčtování mezd

Požadujeme:

• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• dobrou znalost účetnictví, znalost polského účetnictví výhodou
• praxi ve mzdové a personální agendě
• znalost MS Office (Excel, Word)
• zkušenosti s prací ve WorkDay a SAP výhodou
• znalost polštiny pro každodenní komunikaci a komunikaci v angličtině
• pečlivost, spolehlivost, samostatnost, snahu učit se novým postupům
• velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost týmové spolupráce

Dále Vám nabízíme:

• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřskou školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
• individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění
• příspěvek na stravování ve formě stravenek
• možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
• nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Plně Vás zaškolíme, poskytneme Vám maximální podporu, budeme Vás směřovat k rozvoji Vašich pracovních zkušenosti. Nejen proto jsme ideálním místem pro rozvoj Vaší kariéry!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ostrava-Moravská Ostrava, České Budějovice, Olomouc, Prostějov, Zlín

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, firemní akce, práce převážně z domova, dovolená více než 5 týdnů

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá), Polština (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

Kontakt

Siemens s.r.o.
Zuzana Kleinová
Telefon: +420 727 896 641