Podpora dodavatelů s angličtinou (NJ výhodou) - Praha

Chcete se stát součástí týmu v nadnárodní korporaci a rozvinout zde svoji kariéru? Chcete se seznámit s novými trendy v oblasti digitalizace a seznámit se s prostředím EDI (Electronic data interchange)? Máte rádi práci s daty a zároveň rádi komunikujete?
Pak chceme právě Vás!

Čemu se u nás budete věnovat:

  • support globálních partnerů v přechodu do nové uživatelské platformy WebEDI,
  • vedení a zodpovědnost za e-meetingy s klienty,
  • registrace dodavatelů a obchodních partnerů do interní databáze,
  • denní komunikace se zahraničními dodavateli, telefonicky i e-mailem,
  • podpora komunikace mezi týmem nákupčích a dodavateli v rámci implementačního procesu,
  • kontrola procesu elektronické registrace dodavatelů,
  • identifikace a řešení technických problémů v rámci implementačního procesu,
  • příprava pravidelných analýz a reportů.

Co budete pro práci u nás potřebovat:

  • standardní uživatelské znalosti MS Office (Outlook, Excel – kontingenční tabulky, zákl. funkce, např. VLOOKUP),
  • analytické myšlení, orientace na detail,
  • výborné komunikační schopnosti, písemný projev,
  • proaktivní přístup, orientace na výsledek,
  • schopnost práce v týmu,
  • výborný time management,
  • aktivní znalost angličtiny (min. B2), němčina je velkou výhodou,
  • zkušenosti z nákupu / na podobné pozici výhodou.

Na co se můžete těšit:

  • přátelský kolektiv, kde si všichni navzájem pomáháme,
  • zaškolení od zkušených kolegů,
  • příležitost k seberealizaci a profesního růstu, protože Váš potenciál nezůstane bez povšimnutí,
  • propracovaný systém firemního vzdělávání (soft-skills, hard-skills),
  • samostatnou práci a vlastní zodpovědnost.

Dále můžeme nabídnout:

  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba (jádro od 10-14hod), home office a firemní mateřská škola pro lepší skloubení pracovního a soukromého života,,
  • individuální rozpočet 24 000 Kč v cafeterii, který můžete proměnit v kombinaci až 8 dnů dovolené navíc, využití jako bodů v cafeterie nebo jako příspěvek do důchodového a / nebo životního pojištění,
  • e-stravenková karta - můžete použít k platbě potravin v obchodech,
  • možnost stát se akcionářem společnosti Siemens a získat akcie zdarma,
  • různé slevy a nabídky – výhodnější tarify, produkty značky Siemens aj.,
  • příspěvek na Multisport kartu.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, práce převážně z domova

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Petra Pirohová
Telefon: +420 734 424 813