Nákupčí s němčinou a angličtinou-Ostrava/možnost home office

Chcete rozvíjet svou kariéru?
Rádi komunikujete v němčině a angličtině?
Pracujete rádi s počítačem a dobře ovládáte MS Office?
Stali byste se rádi součástí mezinárodní společnosti?

Jsme tým, který se věnuje nákupu materiálu a služeb pro Siemens závody a pobočky z Německa, Rakouska a České republiky. Zpracováváme nákupní požadavky, poptáváme zboží a vytváříme objednávky pro dodavatele. Kvůli tomu denně mluvíme s našimi kolegy a dodavateli převážně německy.
Naše Centrum sdílených služeb je ideálním místem pro start a rozvoj kariéry. Nové zaměstnance plně zaškolíme a poskytneme jim plnou podporu k tomu, aby se co nejlépe začlenili do pracovních týmů a rozvíjeli své pracovní zkušenosti.

Naše centrum sdílených služeb se nachází nedaleko centra Ostravy, ale nabízíme možnost využívat home office.

Budete se věnovat především

  • podpoře týmu německého zákazníka
  • přebírání nových pracovních úkolů
  • zasílání poptávek dodavatelům
  • vyjednávání cen
  • správě dat v obchodním systému SAP
  • vyjasňování cenových diskrepancí
  • práci v různých obchodních systémech
  • komunikaci s žadateli a dodavateli
  • úzké spolupráci s německým zákazníkem

Měl/a byste mít

  • znalost německého jazyka slovem i písmem na velmi dobré úrovni
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • proaktivitu, samostatnost a prozákaznický přístup
  • schopnost organizace vlastních pracovních činností
  • logické/obchodní myšlení
  • zodpovědný přístup k práci
  • komunikativní a prezentační dovednosti
  • schopnost týmové spolupráce
  • schopnost rychlého zaškolení, ochotu učit se

Dále nabízíme

  • kancelář v Ostravě s možností pravidelného využívání home-office, pro uchazeče mimo dojezdovou vzdálenost do Ostravy možnost 100% home office
  • 5 týdnů dovolené (lze zakoupit až 8 dnů volna navíc z rozpočtu na benefity)
  • flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 10:00-14:00 hod.
  • home office s příspěvkem 100 Kč netto/den
  • roční bonus s možností převodu do cafeterie (nedaní se)
  • e-stravenky v hodnotě 90 Kč/den
  • MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
  • roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
  • příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
  • firemní mateřské školky v Praze a v Ostravě
  • příležitost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma

Více informací o sdíleném centru služeb naleznete zde: www.siemens.cz/gbs

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ostrava-Moravská Ostrava, Jihočeský kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Zlínský kraj

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, firemní školka, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, práce převážně z domova

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Němčina (středně pokročilá), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

Siemens s.r.o.
Petra Pirohová
Telefon: +420 734 424 813
Nastavení cookies