Projektový nákup a podpora týmu Business Administration

Do oddělení Siemens Advanta Development nyní hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á by byl/a projektovým nákupčím a podporou ostatním členům týmu Business Administration.

Přidejte se k nám a získejte zajímavé zkušenosti v dynamickém prostředí mezinárodní společnosti!

Budete se věnovat především:

  • zajištění procesu projektového nákupu,
  • vyřizování písemné elektronické a telefonické komunikace s dodavateli a v rámci oddělení,
  • zpracovávání administrativy dle požadavků,
  • analýze a zpracování dat.

Těšit se můžete zejména na:

  • až na 33 dní dovolené (standard 5 týdnů + dalších až 8 dní z benefitového systému)
  • flexibilní pracovní doba a home-office
  • individuální rozpočet na benefity ve výši min 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění
  • relokační bonus na náklady spojené s případným stěhováním do místa výkonu práce (ze zahraničí do ČR 100 000,- Kč, v rámci ČR 50 000,- Kč)
  • příspěvek na stravování formou e-stravenek
  • příspěvek na Multi-sport kartu
  • možnost rozvoje a přebírání dalších úkolů v rámci týmu

Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický obor výhodou,
  • komunikativní znalost AJ,
  • schopnost práce s MS Office (zejména pokročilá znalost Excelu),
  • dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost,
  • aktivní přístup k práci.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Siemensova 2715/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Siemens s.r.o.

 

Kontakt

Siemens s.r.o.
Kamilla Jus
Siemensova 2715/1
155 00  Praha-Stodůlky
Česká republika
Nastavení cookies